Thursday, March 31, 2011

KeMaAfAn....

Dikala ini aku, rasa diri aku bersalah sangat pada Mr.Scary kerana mengesaki dirinya bukan2, Padahal kiteorang tak penah menyembunyikan apa2 story, semua kite org akan berkongsi bersama, baek yang buruk maupun yang baek.. tu la.. kisah kami berdua..

tapi semenjak dua menjak nie,. emosi aku ni dah cam tak stabil. selalu fikir yang bukan2 terhadap Mr. Scary, mungkin sebab terlalu sayang atau sebaliknya... OMG...., aku selalu berdoa agar hubungan aku ngn Mr.Scary akan berjalan dengan lancar tanpa ada perasaan syak- wasangka/cemburu/kongkong dalam relationship kaple nie...

Tapi kini aku rasa seolah2 aku telah mula berpk negative terhadap Mr.Scary,,, Ya ALLAH ku mohon padamu agak hindarila.. aku dari berfikiran sebegini rupa, kerana berfikiran begini akan mmbuatkan hubungan aku bersama Mr. Scary akan menjadi lebih rengang...n retak,, oh bukan itu yang aku hendak dalam relationship bersama Mr.Scary,, "I Luv Him So Much" and aku akan berusaha supaya mempercayainya kerana sudah berulangi kali Mr.Scary Nasihat kan aku jangan risau "Aku Kau Punya, "Aku juga menyayangiNya..

so UntUk pengetahuan Kengkwan... Aku Pun Menyayangi Mr.capang/crazy n ,,,,scary..... teramat sangat.
btw doakan kebahagian kami berdua....

Amin......

1 comment:

crunchyahcock said...

pening...
bila fikir,
runsing..
bila kenang,
bosan....
bila layan,
sakit otak..
itu la hang cik tasya oii...
best ada partner layan kepala hotak..
so jgn la tensen n renung-renungkan dan selamat beramal...

yg bener,
B.A