Wednesday, March 30, 2011

isi hati

Semalam 29/03 adalah merupakan hari aku yang paling tak sangka yang hati aku akan ada perasaan cemburu yang cukup dasyat.. Entah kenapa tetiba perasaan tu nak kena ada antara hubungan aku ngn Mr. Scary sedangkan aku dh berjanji taknak ada cemburu atau apa dalam perhubungan kami..

Tapi semalam merupakan hari yang paling sunyi bagi ku, kerana aku tak mampu untuk berkata2 sebab otak aku ni dah berputar2 memikirkan apakah penghujung hubungan aku dengan Mr.Scary,.pada waktu itu aku memikirkan apakah tindakan yang harus aku amik supaya tidak salah amik... a- melarikan diri, b- pendamkan rasa, c- terus cemburu, d-menyepi tanpa kata???

Namun aku telah amik keputusan untuk pendam rasa pada mula,, namun bila aku berfikir balik baek aku dgn Mr. Scary berterus-terang apa yang tak puas hati dalam perhubungan kami, so aku ngn lantangnya menyuarakan isi hati aku yang aku jeles, bila dapat tahu "SCANDAL" dia tu telah mula jatuh hati n menyayangi dia... malah untuk pengetahuan blogger aku pun sayang sangat kat yang teramat sangat.. bukan sebab dia kacak, kaya atau apa......... aku sayangkan Mr,scary ni sebab perangai dia yang gila2, happy go lucky sangat....

Tapi bila aku tgk Scandal dia pun dah mula sukakan dia, hati kecik aku berkata bahawa aku mungkin akan kehilangannya suatu hari nnt, tapi apa boleh buat melenkan bagi kepercayaan serta berserah kepada ALLAH untuk tentukan jodoh kami,, kalo dia adalah JODOHku yang telah ditetapkan, walau seburuk manapun dia ttp akan kite miliki amin...


"Sonsuza kadar aşk העזרי

2 comments:

crunchyahcock said...

aku sokong ngan keputusan ko utk btrus-trang lagi bersuluh tu... kalu kita sayang kat someone.. kite kene btrus terang dan jgn pikir bukan2. sebab relationship ni mmg ada dugaan... kalu xde dugaan bukan lah ujian idup namanya...
renung-renungkan dan slamat berkapellllll

Sweet Chubby Gurlzzz said...

hahaha mmgla banyak dugaan, n perlukan berterus terang, tapi kekadangan kite kena berwaspada jugak, bukan apa takot ada org nak amik advantage