Monday, April 4, 2011

Apa AkAn tErJadi.......




thankz uncle Google

Kenapa hari nie aku dapat mimpi yang cukup menyedihkan.... adakah ia akan berlaku pada hubungan ku bersama Mr.Scary.... Kalola ia akan berlaku dalam hubungan kami, apa akan terjadi pada aku????

Aku tahu mungkin ini semua dugaan ALLAH s.w.t berikan pada KU untuk menguji sedalam manakah KASIH SAYANG pada diri Mr.scary.. walaupun kekadang aku rasa cam nak nangeh sepuas2 hati ku... dah kekadang aku rasa seperti mahu membawa diriku jauh dari Dunia nie.. Ya.. Allah, ku mohon padaMu agar kau kukuhkan hati aku ya,,allah ini kerana aku tak mahu kegagalan lagi dalam dunia percintaan ini...

Namun Jika udah suratan takdir menyatakan ku akan GAGAL lagi buat kali ini, ku akan terus berserah kepadaMu ya ALLAH.... ini kerana MU lebey mengerti yang mana lebih terbaek buat hambaMu yang kerdil ini... Semenjak nie hati aku sentiasa SEDEY cam nak nangeh je,, tapi kenapa tiada titisan Mutiara yang turun menyurahi muka bumi ini,,,, Mungkin lepas Butiran Mutiara ni mencucuc limpah, Aku akan berasa puas serta Hilang perasaan ini....


thankz uncle Google

4 comments:

Hazira said...

sesiapa pun jodoh kita, Allah telah tetapkan, dialah yang terbaik untuk kita. bukankan jodoh itu rahsia Allah? insyaAllah kebahagiaan itu akan menjelma.

Sweet Chubby Gurlzzz said...

Btol kata cik zira stiap manusia yg dcipta ada jodohnya, namun kte hanya berusaha dan biarla allah s.w.t yg menentukan, ceh wah dh cm ustazah plak hehe

Hazira said...

sy baru tahu! tahniah.. jaga dia baik2.. sy doakan kebahagiaan kamu berdua..

Sweet Chubby Gurlzzz said...

terima kasih zira sebab doakan kebhagian kami b2 insyaalah saya akan jaga dia sebaik mungkin dan membahagiakan dia... saya juga minta maaf bagi pihak dia kalo dia menyinggungkan perasaan zira selama nie...