Monday, March 7, 2011

Jiwa Kaco...

hari ni merupakan hari isnin...
tapi aku sendiri heran kenapa hari ni aku rasa jiwa aku cam ada something wrong..
kjap happy, kjap murung, kjap sedey,,,  nak kata ada salah faham ngn Mr. Scary takdela.. plak..
nak kata bergaduh ngn kawan ada juga,,, hari jumaat lepas angin btol aku ngn minah sorang tu,.,.
kekadang aku rasa cam nak nangis...
Yaallah ta tuhan ku... ko kuatkan semangat aku,,, sebab aku heran kenapa fikiran n perasaan aku berkecamuk camni sekali,,,
Ohhhh No,.. i really dont one this feel, sebab dia mmbuatkan aku jadi tak tentu arah...
ermmmm adakan disebabkan emosi hornmon aku berlaku perubahan,,,
ermmmm takpela... aku pun nak karang panjang pun emosi tak berapa nak balance...
malam ni kite sambung lagi cerita pasal family day..

No comments: