Monday, August 13, 2012

MaafKan Aku..

Maafkan Aku,
Jika selama diriku bersamamu selama ini telah banyak melukakan dirimu dalam keadaan sedar atau pun tidak..

Maafkan Aku,
Jikalau selama kau bersamaku selama ini, aku telah menutup pintu kebebasan dirimu, untuk berteman, untuk bersuka ria atau apa sahaja yg kau hendak lakukan,

Maafkan Aku,
Jikalau selama ini aku telah mengongkong hidup mu tanya kesedaran dari diriku..

Maafkan Aku,
Kalo aku telah menyiksa dirimu sekian lama kite bersama....


Akhir Sekali dariku;
Maafkan aku, dah aku akan cuba bebaskan dirimu serta tidak akan mengongkong hidupmu walau dalam apa segi sekalipun,, bukan niat ku untuk mengawal kehidupan dirimu.. tapi apa bila ku membaca coretan mu itu, aku sedar dan tahu bahawa coretan mu itu, khas buatku.. tapi tak mengapa.. Mulai saat ini aku takkan mengawal serta mengongkong kehidupan dirimu.

No comments: