Monday, August 27, 2012

Luahan 2

Tanpa disedari Ramadhan telah meninggalkan kite selama 8hari...

Dipagi syawal, ku menitiskan airmataku bermaafan diantara keluargaku.. namun tanpa diketahui oleh sesiapa aku jugak menangis mengenangkan kisah hidupku ini,.. mungkin ramai org terpikir bila dikatakan mengenangkan kisah hidupku.. misti pasal chinta,,,

ye aku tak nafikan itu salahsatu daripadanya,,, tapi aku kini redha dengan ketentuan illahi.. mungkin benar kata org, segala yg terjadi ada hikmah disebaliknya,,, Selama ini aku dihantui dengan pengalaman pahit dan mengecewakan ku.. " Kenapa Perjalanan Hidup ku penuh dengan Liku2." dan aku sering salahkan Takdir.. kenapa kehidupan aku tidak seindah teman2ku yang laen,,

" Bila ku renungkan kembali tanpa ku sedari.. mungkin Allah telah membeiku pelbagai dugaan dari segi hubungan sesama umat manusia serta hubungan perasaan diantara manusia.." tapi aku teralpa bahawa allah amat sayangkan aku,, dan dia permurahkan rezekiku,,,.. " Ya Allah Maafkanla.. Hambamu kerdil ini".

No comments: