Thursday, August 2, 2012

Luahan 2




Hari nie.. aku sedey sangat.. entah kenapa...

Since dari semalam hati aku gundah gulana...  oleh  kerana itu.. si dia telah menyalah ertikan setiap perkataan yang aku sampaikan.. demi allah yg aku tak penah untuk menguji kesabaran beliau.. sebab aku tahu bahawa tahap kesabaran beliau telah pin nipis seperti kulit bawang...

Ya Allah, ko kuatkan la semangat aku untuk melupakan segala tragedis malang keatas diri ku ini ya'allah...  berikanla, aku sinar kehidupan baru ini..

Kekadanga aku pernah merasakan seperti ingin bunuh diri.. dah biarla aku berjauhan dengan dunia moden yg penuh dengan liku-liku kehidupan yang selalu membuatkan permataku jatuh ke bumi...

Ya.. aku mmg insan yang teramat lemah... diluar nampak kuat semangat, tguh, berpendirian.. tapi siapa yg tahu dalam hati aku penuh dengan kesedihan dan kesengsaraan... Mungkin ramai org kata, begitu mudah untuk memahami diriku, tapi sebenarnya salah.. tiada siapa mampu untuk memahmi diriku sedalam2nya,,, dia siapa mampu memahami kesedihan dan kesengsaraan yg aku alami selama ini...

Aku harap ia mengerti apa yang tersurat dan tersirat dalam hati aku ini...
bukan niatku untuk meninggikan suara,degil@ perkara yang boleh menaikkan amarah mu...

"  MAAF "

No comments: