Monday, April 11, 2011

MaafKan AKu SAYANg

Pada Jumaat 08-04-11, telah berlaku satu salah faham diantara aku dan dia, ini hanyala kerana ada gigitan di dadanya.. yang menyebabkan aku terasa seolah2 ko curang dengan aku,, hati ku luhur dan sedey sangat bila dapat tahu kebenaran mengenai gigitan tersebut...

Aku sudah tahu mengenai gigitan tersebut sejak malam 27-03-11, namun aku hanya mendiamkan diri kerana ingin dia yang menyatakan padaku.. bagaimana gigitan itu boleh berada di dada dan pinggang sebelah kanannya,, aku hanya mendiamkan diri walaupun hati ku hancur sangat pada hari pertama ku lihat gigitan tersebut.... terdetik dalam hati ku.. Oh kenapa ko tergamak berlaku curang dibelakangku sayang... Namun ku tetap cuba untuk berfikir Positive padanya,,, sehinggala pada suatu hari ku mendapat tahu akan kebenaran dari mana datangnya Gigitan itu...  Masyallah hanya tuhan aja tahu bagaimana hati ku ditores2 ngn banyaknya,, namun ku tetap menangis sendirian...
thanks pakcik google

sehinggala.. pada 07-04-11 ku bertanya pada dia lagi.. adakah masih ada sesuatu yang ko sembunyikan pada ku sayang..? dia hanya berdiam.. akhirnya ku bertanya " u siapa yang gigit dada u".. lalu dia berkata "...//...///" . pada waktu itu air mata aku ingin bercucuran ke bumi tetapi ku tetap memberikannya senyuman ini kerana aku cuba untuk memujuk diriku sendiri walaupun waktu itu hati ku hancur, ibaratan kaca yang jatuh ke lantai....

 Namun,setelah begitu lama ku cuba memujuk diriku... akhirnya hati ku tetap tersiksa dan merintih setiap hari, lalu ku membuat keputusan untuk bertemu dengannya untuk berbincang mengenai perkara ini,, kerana ku amat menyayangimu lebih dari ku menyayangi diriku wahai "Mr.Scary". Niat ku hanyala.. untuk memperbaiki hubungan kite yang baru berusia 1 bulan 3 minggu 1 hari ini agar menjadi lebih sempurna.

Maka dengan itu petang Jumaat yang dituruni airmata bumi seperti telah mengetahui hati dan perasaan ku yang telah hancur dan luhur ini.. Akhirnya kami bertemu di "Taman Desa Parkcity" dan ku meluahkan semua isi hati ku.. tetapi ia masih berlarutan hingga ke keesokkan harinya,  aku masih membicarakan.. perkara tersebut.... Yaalah ko kuatkanla.. hati aku,,

Namun pada keesokkan hari dia menyepikan diri dan tiada sebarang kata2 dengan ku.. lalu ku berdoa ya'allah selamatkan la. hubungan kami yang masih muda lagi ini.... siang berganti malam ku tak putus2 berdoa agar hubungan kami kembali Normal dan penuh dengan gelak tawa, seperti mula2 ia berputik..... Akhirnya kami berdua telah membuat kata putus untuk memperbetolkan keadaan dan "BUKA BUKU BARU"............
 agar hubungan kami ini yang penuh dengan gurau senda n gelak tawa tapi bukannya airmata....

p.s.....
      Mr. Scary aku sayang kamu..... walau apapun terjadi ku tetap akan disisi kamu...............................
      



3 comments:

-oP_ida- said...

pehal lom Kawen dah ada GIGITAN ASMARA????

HARAM KAA HALAi tuh??? hihihihi

weh lelekas laa kawenn...

Sweet Chubby Gurlzzz said...

hahhaa...
nak kawen bila2 pun boleh masalahnya kewangan blom mengizinkan lagi la.. nid..
kalo duit dh banyak anytime je..

haire kahfi said...

ni mesti kena gigit dengan langsuir ataupun kuntilanak... suruh check doktor la ye... kot kot hiv positif... mana la tau... langsuir tu baru lepas gigit pondan... kan dah menjangkit plak daaaa...

http://www.hairekahfi.net/