Monday, February 21, 2011

Putik-Putik...... Cintun

disini aku nak share kisah diri aku buat sehari dua ni..
aku ada mengenali sesorang yang mukanya scary sangat.... padamulanya aku takot sangat nak jumpa n mengenalinya dengan lebih dekat.. bukan apa.. muka scary giler cam nak makan org... tapi one day hati aku tergerak untuk mengenali c mamat scary ni dengan lebeh dekat lagi.. tujuan sebenar untuk membincangkan xtvt untuk workout.. tapi entah kenapa tetiba hati aku tertarik dengan sifat dalamannya,, bab kata MUKA GANAIH tp DALAM HATI ADA TAMAN n KUPU2..
aku cuba untuk mendalami dan mengenali beliau dalam satu masa... akhirnya aku berjaya mengenali dirinya yang sukar untuk org fahami.. sebenarnya dia nie org yang mudah untuk difahami kalo kena dengan cara.. orgnya simple, nice... baik... romantik but more important GILE2........... kekadang aku pun heran camner aku boleh sukakan jejaka scary ni... dimanakah yang aku tertarik..banyak kali fikir... patutkah aku sukakan dia... sebab baru je mengenalinya....
Malam Jumaat lalu tetiba aku dapat igaun yang kurang selesa... di kepala siapa harus ku hubungi sekarang dah jam 245pg... lalu hati ku berkata apa kata ko hubungi the scary man.. walaupun takot kena marah tapi aku tetap memberanikan diri.....Sejak dari malam tu,.. hati aku makin kuat menyukainya... ..
Lagipun sedikit sebanyak aku suka perwatakkan scaryman... iaitu happy go lucky, sporting, understanding...

p/s: tunggu sambungan akan datang mengenai PUTIK=PUTIK cintun///

2 comments:

-anidaothman- said...

aiseh.....kawan aku ni di lamOOOn chenta...ehehehehheheheh

cayalaH

hassudi morshidi said...

terima kasih lah kerana sukakan saya..hehehehehe...salam follow u....