Friday, January 21, 2011

Tapusham 20.01.11

Hari ni satu Malaysia Chuti untuk menyambot tapusham... ermmmm jalan penuh sesak kat KL tu xspeselly batu caves... Aku ni pada mulanya tak tahula.. nak kemana,, so dibelah pagi biasala,, aktiviti rutin bagi Perempuan Bujang mahupun dah berumah tangga... apa lagi kalo bukan aktiviti mengemas rumah. hehehhe
kat sini bukan nak cerita pasal mengemas rumah atau pun tapusa,... tapi nak bercerita pasal PETROSAINS,,.KLCC.....
kengkawan mesti penah dengarkan. mula2 aku igtker Bohsan sangat dalam petrosains tu,, rupa2nya besh giler terasa cam kanak2 baru nak mendalami dunia SAINS gitu heheheheh......
kalo kengkawan yang berminat nak kesana untuk pengetahuan kengkawan KOS untuk masuk ker petrosains tu RM12.00 untuk sorang dewasa,, tapi kalo kanak2 tak pastila plak.. heheheh tapi yang syoknya kalo ada "KAD MESRA PETRONAS" 
 beli satu tiket dapat 1 tiket FREE....
so dah jimat bagi pasangan berchinta untuk DATING n MENUNTUT ILMU.. terutama bebudak sekolah yang dah pandai berchita tu.. dari melepak tgk wayang n buat wayang bek masuk PETROSAINS dapat jugak blaja dunia SAINS.......
okla.. malam pun makin jauh mata pun makin layu.. so kat sini aku sertakanla.. serba sedikit gambar apa yang ada kat PETROSAINS tu...... untuk tatapan Semua.. heheheh jgn marah tau...

Pintu Masuk PETROSAINS sebelah LOGO tula.. tempat Beli Tiket

 Pintu Masuk Ke PETROJAYA


 Ada cam Org Molokul tak

 Dinosour ni pandai nyayi.. besh gak... HAi KAWAN2... entah tak igt

 PETROSAINS map

 Jenis-Jenis BAtu

 Garangkan Singa zaman Masihi

 Gunung Berapi yang mengeluarkan Lava yang tak Panas langsung hehehehe

 Tak sempat Nak Nek ni....Ramai Sangat

2 comments:

-aNida OtHmaN- said...

weih bestnyaa...
p dengan sapa nieh...hekhekhek

Sweet Chubby Gurlzzz said...

biasala... pi ngn sapa lagi