Tuesday, January 11, 2011

Menarik Di Kota Melaka Bandar Bersejarah

hai kengkawan.. kat sini saya nak cerita sikit betapa menariknya bandar melaka ni,, kat sini kite dapat mengimbau kembali sejarah negara kita dari zaman pahlawan hinggala.. ke penjajahan......
ok kalo kengkawan nak pergi MELAKA saya sarankan kengkawan menginap dihotel ALDY harga berpatutan tempat pun stratigek untuk makan n jenjalan.... kalo tak caye bolehla.. layari www.aldyhotel.com.my



ha...Niela.. hotel yang diperkatakan........

Saya tak tahu la.. nak cite apa lagi mengenai bandar melaka yang indah dengan pertinggalan sejarah-sejarah melayu dan menjajahan dulu.. actually sy ni tak dela.. pandai sangat sejarah tu yang tak bape pandai nak terangkan satu persatu. Tapi yang paling best kat melaka ni tentula..... Masak Asam Pedas Melaka...
hahaha tambahan untuk org yang cam saya ni.. kuat MAKAN. oklaih  mata pun dah cam letih n mengantok je.. so saya sertakan la.. beberapa keping gambar yang tak seberapa untuk tatapan kengkwan betapa INDAHNYA BANDAR MELAKA.

















1 comment:

-aNida OtHmaN- said...

pose ngancam aih...

mana new N3..ehehheheee