Monday, January 10, 2011

09.01.2011 - UiTM member Gathering

dearest frenz..

hai kat sini i nak cite aktiviti i pada hari sabtu 09.01.11... pada hari sabtu lepas i ngn member uitm adakan gathering bersama,, besh sangat walaupun semuanya telah berumah tangga tapi yang paling penting semua sporting habesss... pendek kata belum tentu yag BUJANG pun akan sporting cam diaorang semua,,,
Okla.. kat sini sy nak start dari mana ye..................ok kite start dari mula....

09.00am
bergerak dari umah dan tunggu mmber dekat tol batu 3 shah alam, selangor almaklumla.. aku ni tak tahu jalan nak ke SG.CONGKAK.... sempatla.. pose n amik gambar sendiri..

haahah muka mengantok gile ni...........
===========
==========
=======
======
==== 
Pemandangan dari highway Batu 3

10.30am
tibala Aku dengann kengkawan.. setiba je aku kat sana aku tengok wah banyaknya makan yang terhidang..... adus hancus diet aku hari ni.... dan aku tgk bertapa comelnya kanak2 bermandi-manda, hati aku meronta2 nak berendam cam hyppo gak,. almaklumla.. dah lama tak berendam dalam air terjun ni.. tak silap aku last berendam pun awal tahun 2008......
hahahah mari kite tgk juadah n permandangan sg.congkak

Tengokla,,, betapa banyaknya juadah Kite Org tak termasuk BBQ


 Nampak Kamera Semuanya nak Cover macho.. huhuhu

 hahahah inila org kuat nie.. tak de diaorg tak dapatla.. makan ayam/udang bakar

 Kanak-kanak riang dapat berendam dalam air yang sejuk cam air ais

pemandangan Sg. Congkak...


 Sukanya sebelum mandi.. lepak2 dulu

Tengah Fikir Nak Makan Dulu ker Mandi DUlu


 Sambil Makan Kiter Bergosip

 Rehat Setelah Perut Kenyang

 Setia Bergosip

 Gosip Lagi

 Apa Yang Lucu tue

 Besaq Gelak

 Mari Makan dan bersantai

 Nak Main Belon Buih Plak La.. Nak try... Jadi tak???

 1...2...3.. Tiup

 Ala nape tak de belon pun

Sempat lagi Pose walaupun dh tiba Masa Untuk Pulang




1 comment:

-aNida OtHmaN- said...

betsnyaa ang...ada ramai kawan sepejabat..tak mcm aku....