Wednesday, May 4, 2011

Tersentuh.... Tersinggung.... Kesedihan

di awal pagi yang dingin nie,, seolah2 memahami hati aku yang dingin lagi suram..
Buat teman2 ku, aku memohon maaf sekiranya ada melukakan hati kalian semua..
aku tahu kamu semua menyayangi aku, tapi apa kan daya.. mungkin kesilapan aku amat besar bagi kalian semua...
aku sedih sangat akan kehilangkan kalian semua.. namun demi kebaikan kite semua biarla.. aku menarik diri dari relationship ini.. mungkin itu kesilapan ku kerana gemar berkongsi akan berita gembira n sedey bersama teman2 baik ku.. akhirnya ia memakan diri ku sendiri.. ku tak kisah kalo teman2 menganggap aku MUSUH DALAM SELIMUT...
tapi bagiku kamu adalah teman ku dunia akhirat walaupun mungkin selepas kejadian ini membuatkan kalian sudah membencikan aku buat slamanya...
tima kasih teman..... MAAFKAN AKU kerana MELUKAKAN HATI kalian,,,
namun hatiku TERLUKA... salam

2 comments:

-anidaothman- said...

Andai satu hari nnt HANG nk balik jd kawan AKU, AKU masih terima HANG sbg kawan.
Ingat, = 'Perempuan baik hanya utk lelaki yg baik'. Itu jnji Allah
So hopefully hang jaga la diri baik2 KEH...aku sayang HANg!!!!

~aku takpenah pun buang atau abaikan hang..tp dah suratan kebetolan aku rehda....aku sentiasa doakan KESEJAHTERAAn buat hang NURUL NATASHA AALI....

Sweet Chubby Gurlzzz said...

ermm entah la nida kekadang hati ni perit untuk membuang insan yang bernama sahabat.. tetapi kena sahabat tidak pernah cuba mendalami perasaan sahabatnya yang len... jujur aku kata kan aku sayang angpa dan aku juga sayang DIA.. aku kalo boleh tak nak kehilangan kedua2nya sekali... tapi apa aku boleh buat melenkan mmbawa hati aku pergi seketika,, tapi nescaya la.. nid aku tak penah buang ang ngn Fa dalam hati aku nie,,, angpa ttp kawan aku,...

aku sentiasa doakna kebahagian angpa semua disamping suami n terkeluarga tercinta