Monday, March 26, 2012

Alhamdulilah.... Dengan KeizinanNya



 
Dia adalah segala-segala bagi aku kini dan selamanya.. mungkin ramai org tertanya2 apala sangat istimewa mamat kat bawah nie.. nak dikatakan ensem xpun hanyala insan biasa je..

tapi yang pasti dia ni ada keistimewaan yang tersendiri dan mampu menawan hati saya yang tak berapa nak btol.

Walaupun Kekadang tu, dia sering mengusik saya dengan gurauan yang agak menyedihkan dan membuatkan hati saya tersentak.. tapi hati saya ttp kukuh bersama dirinya.

Insyaallah dengan Izin AllaH Yang Maha Esa, semuanya akan berjalan dengan baeknya...








Kalo Kengkawan nak tahu camne pekenalan kami berdua, bacala cite lelama kat bawah tu.. Walau apa sekalipun aku bersyukur kehadrat ilahi, kerana dengan izinnya hubungan kami telah mencecah usia 1 tahun ++. dan kami juga berdoa kepada allah yang maha esa, agar hubungan kami ini akan berakhir ke jalan yang diredhai hingga ke jinjang pelamin....Amin
dan buat teman2 blog, thank bagi sesiapa yang mendoakan kebahagian kami berdua,,

" Tanpa Keizinan Dari ALLAH s.w.t tak mungkin kami bertemu dab bersatu sebagai pasangan Kekasih, dan tanpa keizinanNya juga tak mungkin hubungan kami hingga ke tahap ini..."

Buat Insan yang aku sayang " ROHEZRY" thank a lot sebab banyak memberi nasihat dan bersabar ngn perangai saya yang banyak kebudak-budakkan dan manja yang mengalahkan kucing parsi..  :)


Coretan Ikhlas dari hati....

1 comment:

crunchyahcock said...

tegur n nasihat kekadang masuk kiri kuar blakang.. hahahahaa aptb