Monday, June 6, 2011

Trust And Negative Thinking

Hai... all my blogger frez, walaupun aku tau.. tak ramai mana pun kengkawan blogger aku nie,,
ok actually aku nak bercerita ttg "trust n negative thinking"..
untuk pengetahuan kengkawan actually perkara ini sentiasa akan berlaku kepada setiap insan yang bergelar MANUSIA,, cam sayala..

misti kengkawan pelik kenapa plak "Title" kali ni mengisahkan trust n Negative thinking,. cam ni actually saya amat memerlukan pandangan kengkawan semua serta nasihat kengkawan yang berada di luar sana.....


begini, untuk makluman kengkawan blogger saya ni slalu sangat berfikiran -ve terhadap sesorang yang cukup bermakna la jugak untuk diri saya.. tapi saya pelik sebab dah banyakkan kali aku try +ve thinking tapi selalunya hanya bertahan lebih kurang 2 3hari jer paling kuat pun 1minggu jer.Pastu aku akan mula balik berfikiran -ve, until la.. one day tu teruk gak kite org salah faham.. sebab nak kata gaduh kite org tak pnah gado lagi buat masa terdekat nie.....

actually hati nie yakin ngan dia, tapi dalam dok yakin tu ada jugak yang terselit bab -ve, mungkin sebab aku ni banyak pengalaman pahit waktu bercinta... tapi apa2 sekalipun aku mmg mintak sangat jasa baik kengkawan Blogger untuk mmberi serba sedikit nasihat dan pandangan... terima kasih,.

No comments: