Thursday, December 27, 2012

MerinDui Zaman Remaja

salam..
aku tak tahu kenapa semenjak dua menjak nie aku amat merindui zaman alam remajaku dulu.. adakah kerana kini hati ku penuh dengan kecewa/dendam/marah/ dan sebagainya,,

kekadang aku amat merindui kengkwan zaman sekolah dan zaman pengajian tinggi dulu, YES mungkin ada dikalangan kawan zaman pengajian aku dulu dah mula lupakan aku pasal aku pertahankan seseorang.. tapi aku tetap tak salahkan sesiapa, mungkin niat mereka baik tapi sebagai manusia aku jua ada hak aku sebagai manusia..

Tapi aku xpenah ada niat atau secara sengaja untuk menburukkan teman2ku..
aku amat merindui zaman remaja aku yg penuh dengan gelak tawa. tobat aku amat merindui saaat itu..
Lagi 4hari 2013 akan menjelma dan berakhirlah 2012. maka dengan rasminya usia ku akan bermula dengan angka 3, Wah aku sudah masuk kategory "WANITA". walaupun demikian aku bersyukur kehadrat ilahi sebab telah memanjangkan usia aku hingga ke tahap ini,. Dan aku tumpang gembira terhadap teman2 ku yang mana telah ada keluarga dan cahaya mata.

Bila hampir aje tahun baru, sudah pasti ramai kengkwan yang akan membuat azam baru. begitu juga dengan aku,, bab azam nie biarla rahsia.. heheheheh

p/s:
Love U ols........................

No comments: