Thursday, November 17, 2011

Diet Atkins Hari Pertama

Hari ini merupakan hari pertama aku nak amatkan Diet ATkins... (w/out Karbo and Sugar) huhuh aku harap cite2 aku untuk capai target berat yang aku kehendaki berjaya kali nie...
Aku nak kurangkan berat badan aku bukan kerana sesiapa tetapi untuk kesihatan dan keyakinan diri.... ini kerana aku kini mudah dapat penyakit antaranya ASHTMA aku kembali semuala... Migrain yang teruk dan cepat penat bila melakukan sebarang aktiviti luar...

Oh NO...NO... kalo boleh aku taknak semua ini terjadi pada diri aku... Maka dengan ini aku berazam untuk menurunkan berat aku sebanyak 16.5KG bermula dari hari ini... Kini aku "SETMIND" kalo org leh boleh buat kenapa aku tak boleh... dalam masa yang sama aku akan cuba tidak skip senaman dengan sebaiknya.

p/s Untuk Diri sendiri...
         GO TASHA GO.... U CAN DO IT......
         TRY YOUR BEST.......

No comments: