Saturday, October 8, 2011

Bertemu Kembali

hai kengkawan dah lama kite tak bersuakan.. al maklumla.. semua org dok sibuk ngn open house sana sini.. termasuk la ngn saya nie...
ermm mane tidaknya sepanjang bulan syawal tahun nie.. jadual saya penuh dengan program rumah terbuka dan kenduri kawen.. dalam sedar tak sedar rupanya dah ramai teman2 saya dah sampai ke jinjang pelamin..
tinggal aku sorang jer dok kat sini lagi.. kekadang terasa sunyi sangat sebab banyak aktiviti dah terbatas sebab kengkawan semua dah kawen n ada kehidupan mereka sendiri.. tapi apakan daya dan itula lumrah kehidupan kini..

Actually bukan nak cerita pasal  sambutan raya sangat..

Actually kat sini saya terasa nak luahkan suatu perasaan yang sering bermain di fikiran serta hati saya.. sejak dua menjak ni makin kuat perasaan sayang n rindu tu datang terhadap "KAWAN-KAWAN" lama saya.. baek yang berada di Kedah mau pun di penang..

Bagaimanakah keadaan mereka sekarang ye????? adakah sehat.. tapi yang aku pasti mereka pasti sedang bergembira bersama suami/Isteri dan anak2 tercinta... walaupun saya amat merindui mereka semua.. tapi saya sedar diri saya udah jauh dari sisi mereka dan udah tidak seiring dalam bab2 perbualan.. mane tidaknya semua dah berumahtangga n dah menjadi ibu dan bakal ibu..

Apa sekali pun aku tetap merindu saat kite semua BUJANG dulu... sebab saat tu tak de perbezaan status dah topik perbualan,,, walaupun pada zahir ku seperti membawa diri serta menjauhkan diri namun hati ku tetap sayang dan MERINDUI kamu teman..

"LOVE U ALL..... IF MISS ME, I HOPE U OLLS CAN ARRANGE ANY GATHERING..."

No comments: